Waldo´s Zwemschool

Voorwaarden en huisreglement

Voorwaarden

1.  Inschrijven

A.    Inschrijven gebeurt via ons inschrijfformulier
B.    Inschrijven kan vanaf de leeftijd van 4 jaar. De aanbevolen leeftijd om met zwemles te starten is echter 5 jaar.

2. Betalingen

A.    Betalingen gaan via factuur (25,75 euro per les) en eenmalig inschrijfkosten (30,00 euro)
B.    De factuur moet 2 weken vooraf voldaan zijn en gaat per 6 weken.
C.    Tijdens de vakantie wordt er geen lesgeld berekend.
D.    Gemiste lessen worden doorberekend.
E.    Het examengeld moet apart betaald worden. Tegen de tijd dat uw kind gaat deelnemen aan het examen, wordt u daar verder over geïnformeerd.

3. Inhaallessen

A.    Twee keer per zwemseizoen zal er een inhaalles worden aangeboden voor diegene die eerder een les hebben gemist.
B.    Inhaallessen worden niet extra berekend, dit gebeurt wel als men verzuimt te komen. De inhaalles geldt niet als men de absentie achteraf meldt.

4. Het beëindigen van de zwemles

A.    Het beëindigen van de zwemlessen dient schriftelijk of per e-mail te gebeuren.
B.    Opzegtermijn is 1 maand

Huisregelement

1. Helaas is het niet mogelijk om aanwezig te zijn bij de zwemlessen. Wel mag U uw kind helpen bij het omkleden.
  2. Het is van groot belang dat de lessen en uw aanwezigheid niet voor overlast zorgen. Wij bevinden ons in een Health Centre, de klanten komen hier voor hun rust en ontspanning.
  3. Tijdens de zwemlessen van uw kind mag u plaats nemen bij de receptie aan de hoofdingang van het Hotel. Via een trap naar boven komt u bij de receptie, ook daar mag u plaats nemen.
  4. De kinderen kunnen zich 5 minuten voor aanvang omkleden in de daarvoor bestemde ruimte, ook dat gebeurt in alle rust. Daarna gaan de kinderen zich douchen en nemen zij plaats op het bankje in het zwembad.
  5. Met klem word gevraagd of u zich niet de gehele les wilt ophouden bij de glazen deur van het zwembad. Dit is hinderlijk voor klanten die het zwembad willen betreden en de aandacht van de kinderen wordt hierdoor verstoord.
  6. Tijdens de les word er geen antwoord gegeven op vragen en/of opmerkingen van de ouders. Dit kan alleen telefonisch of via de mail op doordeweekse dagen. De lessen duren 30 minuten en elke minuut die wij kwijt zijn aan het te woord staan van ouders is nadelig voor de kinderen en de les.
  7. Bij de ingang van het Carlton Health Sports Centre (zijkant Carlton Hotel) bevinden zich 8 parkeerplaatsen bestemd voor bezoekers. Hier kunt u gratis uw auto parkeren